Reklamacje, gwarancje

wszystkie te usługi mają za zadanie zadbać o bezpieczeństwo Twoich zakupów, a tym samym i o Twoje zadowolenie. Nie jesteś zadowolony z zakupionego produktu? A może zostało Ci zbyt wiele materiału? Pełnowartościowe produkty bez problemu zwrócisz w sklepie. W ten sposób zapłacisz dokładnie za tyle materiału, ile potrzebowałeś. Wszystkie nasze produkty są także objęte gwarancją lub rękojmią producenta. Pamiętaj przy tym, by podbić kartę gwarancyjną w momencie zakupu urządzenia. Dzięki temu będziesz mógł skorzystać z możliwości bezpłatnej naprawy lub wymiany produktu. Na wszystkie niezgodności lub uszkodzenia, które wynikają z wady zakupionego przedmiotu, przysługuje Ci możliwość zgłoszenia reklamacji. Możesz to zrobić na kilka różnych sposobów: telefonicznie, mailowo lub osobiście w sklepie. Przez telefon będziesz także mógł uzyskać aktualny status Twojej reklamacji. Pozwoli Ci to na oszczędzenie czasu i ograniczenie wizyt w sklepie do sytuacji, gdy naprawdę tego potrzebujesz.